dinsdag 7 september 2010

Ik ben weer bij....

De afgelopen 2 dagen heb ik gevuld met het bezoeken van 2 creatieve beurzen. Zondag was ik te vinden bij Kars in Ochten. Zelf een aantal leuke workshops gevolgd en gezien wat er binnenkort allemaal komt op creatief gebied. Shadowpainting komt met een heel leuke Delfts Blauwe serie eind deze maand en bij Kars breiden ze binnenkort hun assortiment uit met Tilda. Helaas was het er nog niet. Maar ik heb wel andere heel leuke dingen voor jullie meegenomen uit het magazijn. Het is net een grote snoepwinkel!


Gisteren ben ik naar de KreaVak beurs in Arnhem geweest. Diny Sprakel heeft me even bijgekletst over Copic de markers waarmee je zo fantastisch de stempels mee in kan kleuren. In november ga ik me certificeren! Natuurlijk even bij gekletst bij Jagersma de dealer van mijn borduurmachine. Met Jenneke van Décopatch de nieuwste artikelen en deze gisteren ook al gelijk besteld. Verder nog met een aantal leveranciers bijgekletst en catalogussen meegenomen zodat ik hier thuis op mijn gemak de dingen kan gaan bestellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten