zondag 27 februari 2011

Bij leren / learning new things!


Hi,


Om mijn blog een impuls te geven zodat het leuker wordt om te lezen en regelmatig te bekijken ga ik bij leren! Morgen start ik met de cursus: blogging your way. In 4 weken ga ik een heleboel leren over bloggen. En dat resultaat gaan jullie hier terug zien. Het is een internationale cursus vandaar ook dat ik vanaf nu mijn blogs ook in het engels ga schrijven! Zodat de medestudenten mijn blog ook kunnen volgen. Ik hoop je hier regelmatig terug te zien!


To give my blog a new impulse so it become more fun to read and come back i start to learn new things! Tomorrow i start with the course: blogging your way. In 4 weeks i will learn a lot about blogging. The result of it you will see on this blog. It is an international course for that reason i will also write it in english so the other students can understand it! Hope to see you here often!

1 opmerking:

  1. Hoi Mirjam. Dank voor je reactie op mijn blog. Geweldig he, Holly's ecourse? Zo inspirerend. Maar nu nog in praktijk brengen.. ;) Je hebt in ieder geval al een leuke banner! Veel succes met je blog! groetjes, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen