woensdag 13 maart 2013

Het begon met een Tweet! - It started with a Tweet!

Het begon met een tweet: Jippie!!! Je koffertje met kinderbadjasje in Lief Lifestyle magazine, beeld volgt.

Wauw hoe cool is dat. Lief Lifestyle magazine is een onwijs leuk blad. Ze hebben zelf ook heel leuke artikelen. Als ik in Amersfoort ben dan moet ik gewoon altijd even hun winkel binnen lopen. Even kijken en sfeer proeven. Al die kleuren en leuke artikelen. En dan sta ik in hun magazine. Dat was een vreugdedansje in de kamer waard.

Ik zal jullie niet langer in spanning houden......! Hier onder de afbeelding van de pagina waarop je mijn kinderkoffer & velours babybadjas met naam rechts onder op de pagina ziet staan.


Lief Lifestyle Magazine - maart 2013


It started with a tweet: Yippee! You're suitecase with baby bathrobe in Lief Lifestyle Magazine, picture follows.

Wow how cool is that. Lief Lifestyle magazine is incredibly nice magazine. They too have very nice products. If I'm in Amersfoort then I just always walk into their store. Just look and feel the atmosphere. All those colors and fun items. And then I am in their magazine. That was a dance of joy in the room worth.

I will no longer hold tension ......! Above the image of the page you see my child suitcase & baby bathrobe with name right corner of the page.

2 opmerkingen:

  1. wat ontzettend gaaf voor je zeg

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joehoe! Ik had je wel willen zien tijdens dat dansje door de woonkamer... zijn daar ook foto's van?! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen