vrijdag 25 mei 2012

Hier ben ik weer...!? - Here I am again....!?

Het is veel te lang geleden dat ik iets van me heb laten horen. Daar wil ik met ingang van vandaag verandering in gaan brengen. Vorig jaar heb ik al eens een blog cursus: Blogging you're way gevolgd om er mee te starten. Maar ik wou graag een mooie Wordpress blog. Child theme gekocht. Maar het instaleren bleek toch iets meer kennis en tijd te vragen... Toen bleef het ligggen en liggen. En dus werd het stil op mijn blog. Dus nu maar een iets minder spannende lay-out. Maar wel de blogjes om jullie op de hoogte te houden. Dan komt ooit mijn blog er zo uit te zien als ik graag zou willen.




(It is far too long since you've heard something from me. I want to make a change to it starting by today! Last year I started with my blog and followed a training: Blogging you're way. But I wanted a beautiful looking Wordpress blog. So I bought a Child theme. But to install it needed more time and knowledge.So blogging stoped and it became quiet on my blog. So now a little less exciting layout. But from today I start bloggin again. To keep you informed. And practice my english... Maybee one day my blog will look the way I want it to.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten